Notice: Undefined index: port in C:\HostingSpaces\smartacademy.ir\smartacademy.ir\wwwroot\includes\defines.php on line 3
 اسمارت اکادمی ایران - آزمون سراسری موسسه اسمارت آکادمی ايران با انبوهی از شرکت کنندگان برگزار گرديد

#اسمارت_آکادمی #کودکان_امروز_مبتکران_فردا #سوروبان #چرتکه_ژاپنی #Soroban #محاسبات_ذهنی #smartacademyiran

دفتر مرکزی

تهران ، خیابان خرمشهر (آپادانا) ، خیابان عربعلی (نوبخت) ، خیابان یکم ، پلاک ۱۰ ، ساختمان اداری سرو ، واحد ۷

تلفن :  3-88523131-021

فکس : 3-88523131-021

Email: info@smartacademy.ir

ارتباط با اسمارت آکادمی ایران

امروز صبح در فرهنگ سرای اندیشه واقع در میدان قندی (پالیزی) آزمون سراسری دانش پذیران این موسسه برگزار گردید، هوای بسیار خوب، فضای سبزآکنده از بوی گل و سبزه رونقی وصف ناپذیر به جمع شرکت کنندگان داده بود. در تمام ضلع های بوستان اندیشه بنرهای 5/4×5/3 اسمارت آکادمی جهت راهنمائی شرکت کنندگان نصب گردیده بود.

حضور یک دلقک با لباس رنگی و چهره ای دوست داشتنی همراه با شوخی با شرکت کنندگان و همراهان آنها، چهره تمامی افراد را بشاش کرده بود.

گروه موسیقی آسمان آبی زمین پاک ، با مصادف شدن آزمون با روز کودک با شعر و موسیقی به شرکت کنندگان حفظ طبیعت را می آموخت ، بچه ها همراه هم و دست در دست هم داده بودند.

مانند همیشه با آنکه تعداد داوطلبان شرکت در آزمون بسیار زیاد بود و از قبل اعلام آمادگی نموده بودند ولی تعداد کثیری از دانش پذیران موسسه بدون ثبت نام قبلی جهت شرکت در آزمون مراجعه نمودند که خوشبختانه با پیش بینی چنین موردی توسط تیم برگزار کننده ، تعداد کلاسها و برگ های امتحانی به حدی بود که آنها موفق به شرکت در آزمون گردیدند . باید آموخت که در دقیقه 90 تصمیم گیری و اجرا زیاد درست بنظر نمیرسد و ممکن است برنامه های از پیش تعیین شده را دگرگون کند آنهم نه 10  یا 20 شرکت کننده بلکه بیش از 100 شرکت کننده بدون اطلاع قبلی مراجعه نمودند.

 امید واریم در سالهای آتی با امید به مهربانی خداوند قادر خلاق چنین نشود.

تمام مراحل آزمون در تمام سطوح با نظارت نماینده موسسه اسمارت آکادمی از ژاپن همراه بود و ایشان در پایان آزمون رضایتمندی خود را اعلام فرمودند ضمناً سوالات امتحان توسط ایشان طرح شده بود.