Notice: Undefined index: port in C:\HostingSpaces\smartacademy.ir\smartacademy.ir\wwwroot\includes\defines.php on line 3
 اسمارت اکادمی ایران - دوره های آموزشی (2)

#اسمارت_آکادمی #کودکان_امروز_مبتکران_فردا #سوروبان #چرتکه_ژاپنی #Soroban #محاسبات_ذهنی #smartacademyiran

دفتر مرکزی

تهران ، خیابان خرمشهر (آپادانا) ، خیابان عربعلی (نوبخت) ، خیابان یکم ، پلاک ۱۰ ، ساختمان اداری سرو ، واحد ۷

تلفن :  3-88523131-021

فکس : 3-88523131-021

Email: info@smartacademy.ir

ارتباط با اسمارت آکادمی ایران

توانایی شناخت و شمردن اعداد از ۰ تا ۱۰ تنها شرط ثبت نام در برنامه آموزشی اسمارت آکادمی می باشد. برنامه اسمارت آکادمی برپایه گروههای سنی متفاوت طراحی شده است. گروه های سنی متفاوت با توجه به توانایی های ذهنی متفاوت از متد آموزشی مختص گروه سنی خود بهره مند میشوند. متدولوژی آموزشی اسمارت آکادمی با استفاده از تکنیک های مدرن و منحصر بفرد آموزشی به دانش آموزان کمک میکند تا بطور روزانه شاهد رشد و پیشرفت ذهنی خود باشند.

 

برنامه محاسبه ذهنی و توسعه مغزی

  • اسمارت آکادمی کیندر برای گروه سنی ۴ تا ۷
  • اسمارت آکادمی جونیور برای گروه سنی ۷ تا ۱۶ سال
  • اسمارت آکادمی سینیور برای گروه سنی ۱۶ تا ۹۹ سال

اسمارت آکادمی کیندر برای گروه سنی ۴ تا ۷ سال

در هنگام ثبت نام , آزمون تشخیصی اسمارت آکادمی جهت تعیین آمادگی کودکان در نظر گرفته شده است و دانش آموزانی حائز شرایط ثبت نام در برنامه قبل از دبستان اسمارت آکادمی خواهند بود که قادر به شمردن اعداد به ترتیب از صفر تا ده باشند.

 

هدف برنامه اسمارت کادمی کیندر که برای گروه سنی ۴ تا ۷ سال برنامه ریزی شده است ، آشنا کردن کودکان این گروه سنی با مفاهیم اعداد ، افزایش قدرت تمرکز ، توسعه توانایی تصویر سازی ذهنی ، افزایش قدرت خلاقیت و آشنایی با سوروبان در کودکان می باشد.

برنامه هفتگی آموزشی این گروه از ۱ تا ۲ ساعت در هفته طرح ریزی شده است که پس از گذشت ۶ ماه ، والدین به تدریج متوجه پیشرفت هایی در قدرت محاسبه ذهنی و افزایش قدرت تمرکز فرزندانشان خواهند گردید. کودکان بعد از اتمام ۱۲ سطح آموزشی ، قادر خواهند بود چهار عمل اصلی را بصورت ذهنی و به آسانی انجام دهند.

 

اسمارت آکادمی جونیور برای گروه سنی ۷ تا ۱۶ سال

برنامه اسمارت آکادمی نو جوانان :

برنامه اسمارت آکادمی نوجوانان برای کودکان بین هشت تا شانزده ساله طراحی شده است. این برنامه ، با تعهد ۲ ساعت آموزش در هفته به ۱۰ سطح آموزشی تقسیم می شود .

 

در این گروه سنی به دلیل آشنایی قبلی دانش آموزان با انجام چهار عمل اصلی ریاضی در هنگام شروع دوره های اسمارت آکادمی دارای سرعت بالاتری در یادگیری سوروبان نسبت به کودکان زیر ۸ سال میباشند ولی تجربه ما نشان داده است ، کودکانی که در سنین زیر ۸ سال در اسمارت آکادمی شروع به آموزش سوروبان مینمایند در مقاطع پیشرفته محاسبات ذهنی آنزان دارای شیب پیشرفت یادگیری بسیار بهتری نسبت به کودکانی که بعد از ۸ سالگی در اسمارت آکادمی ثبت نام میکنند میباشند .

در دوره های پیشرفته، سوروبان از دانش آموزان گرفته شده و به آنها آموزش چگونگی انجام محاسبات ذهنی و ریاضی را با استفاده از متد FLASH ANZAN داده خواهد شد. تا در این مرحله دانش آموزان به مهارت انجام محاسبات به صورت کاملا ذهنی و تنها با نگاه کردن به اعداد دست یابند.

 

اسمارت آکادمی سینیور برای گروه سنی ۱۶ تا ۹۹ سال

قانون نیوتن را به یاد آورید !

یک شئی در حالت حرکت ، تمایل دارد که در حرکت باقی بماند

"این تئوری در مورد مغز انسان نیزصادق است ، یعنی تا زمانی که مغز به ورزش و فعالیت خود ادامه دهد ، کارا و پرتوان باقی خواهد ماند. این امر کمک بسیار زیادی به ما خواهد کرد تا در گذر عمر و بجای عارضه " آلزایمر " و حیرت در اینکه کلیدمان یا گوشی موبایلمان را کجا گذاشته ایم " ، با ذهنی آماده و شاداب همانند گذشته به امور جاری زندگی با آرامش بپردازم . وجود آموزش و ورزش برای مغز از دیر باز در ژاپن برای تمامی گروههای سنی مرسوم بوده است و امروزه از سودوکو و سوروبان میتوان بعنوان موثرترین و محبوبترین آنها نام برد.

کانال های مغزی